T.T. CHRISTMAS

Fa més de 5 anys que unim als millors pilots de diferents mundials en una sola cursa. Veuràs els millors pilots de MotoGP, SuperBikes, MotoGP Legends i a futures promeses. Mai no hauràs tingut els teus pilots favorits junts i tan a prop de tu. Te'l perdràs?

La T.T. Christmas és una cursa solidària. Enguany, el benefici de les entrades i de les activitats del cap de setmana es destinaran a donar suport a la lluita contra el retinoblastoma infantil, en col·laboració amb l’Hospital Sant Joan de Déu—centre de referència en el seu tractament— i la Fundació La Nineta dels Ulls, que acompanya famílies afectades i impulsa la investigació d’aquesta malaltia.

A més, podràs participar en el nostre sorteig benèfic, amb premis exclusius com cascs signats per pilots de MotoGP i productes de marques col·laboradores. El cost per participar és de 10 €, i la recaptació íntegra es destinarà a projectes vinculats al retinoblastoma.
Pots participar tantes vegades com vulguis!

La cursa més solidària.
t.t Christmas 2025: a benefici de l’hospital sant joan de déu

CLASSIFICACIÓ
Horaris

19
de DESEMBRE

Inscripcions per la carrera classificatòria.


10
de GENER 2026 - Nova data

Inscripcions per la carrera final (només categories PRO i LEGEND).


CANVI DE DATA : 10 DE GENER 2026

Si ja tenies la teva entrada, Rocco’s et dóna diverses opcions segons la teva situació:

OPCIÓ 1

Puc venir el 10 de gener.

No has de fer res! L’entrada que ja tens et servirà pel dia 10 de gener.

Ens veiem llavors!

OPCIÓ 2

No puc venir el 10 de gener, però vull donar la meva entrada a la causa solidària de la T.T. Christmas.

No cal que facis res, la teva entrada contribuirà al donatiu per la recerca sobre el retinoblastoma infantil de la fundació Nineta dels Ulls de l’Hospital Sant Joan de Déu. Moltes gràcies!

OPCIÓ 3

No puc venir el 10 de gener, i vull la devolució de la meva entrada solidària de la T.T. Christmas.

Omple el formulari següent per gestionar la teva devolució. Les devolucions poden trigar una mica, us demanem que tingueu paciència.

*Aquesta sol·licitud s’haurà de gestionar abans del 24 de desembre a les 23:59h. No es realitzaran devolucions fora d’aquest termini.

TANCAT TERMINI DEVOLUCIÓ

INSCRIPCIONS i entrades

RIDERs - CARRERA CLASSIFICATÒRIA

des de

135€

Divendres 19 de desembre a les 19:00

Accés al parking de Rocco’s Ranch (un vehicle per pilot)

*Rocco’s Family members, consultar codi descompte inscripció pilot.

TANCAT

RIDERs - CARRERA FINAL

des de

135€

Dissabte 10 de gener a les 10:30

10 primers equips de la Carrera Classificatòria

3 primers equips de la Rocco’s Cup 2025

7 equips convidats

25 equips amb pilots professionals/legends

Per inscriure un equip directament a la carrera del dissabte (només pilots mundialistes) emplena el formulari de sol·licitud d’inscripció.

Accés al parking de Rocco’s Ranch (un vehicle per pilot)

*Rocco’s Family members, consultar codi descompte inscripció pilot.

TANCAT

SPECTATOR - Carrera classificatòria

GRATIS

Entrada de públic per divendres.

Accés al parking de Rocco’s Ranch.

SPECTATOR - Carrera final

8€

+2€ de despeses de gestió

Accés a l’event de dissabte i a l’Après Race.

Els menors de 5 anys no necessiten entrada.

Parking extern.

No hi ha accés al parking de Rocco’s Ranch.

No es podran comprar entrades a la porta.

A partir de les 19:00 Rocco’s Ranch es reserva el dret d’entrada segons l’aforament.

Ticket Spectator Final

lloguer moto

Vols competir a la T.T. Christmas pero no tens moto?

A Rocco’s Ranch t’oferim les nostres Kawasaki 140cc de Flat Track de lloguer tant divendres com dissabte.

Preu del lloguer: 250 €/dia

Les nostres motos es lliuren revisades i preparades per pista, amb el manteniment al dia i llestes perquè només t’hagis de preocupar de donar gas.

Vols reservar la teva o necessites més informació sobre el procediment?

NO QUEDEN MOTOS DISPONIBLES

REGLAMENT

És important llegir el reglament per tenir tots els detalls de les carreres. Si teniu cap dubte, ens el podeu consultar a info@roccosranch.es.

REGLAMENT

CLASSIFICACIÓ

Aquí pots consultar els resultats i seguir en temps real la classificació general.

CLASSIFICACIÓ

Accés PRemsa

Per facilitar l’accés al recinte com a premsa o fotògraf acreditat, per favor emplena els detalls per la teva acreditació.

sol·licituds tancades

FAQS

I si et queda algun dubte, contacta amb nosaltres o truca’ns!

Contacte
Truca'ns!
  • És necessari estar federat per la FCM, RFME o FIM per poder competir a la T.T. Christmas. No s’admeten assegurances privades.

    Si no estàs federat, pots contactar la FCM per tramitar la llicència de dia. Per aquest event tenim un acord amb la FCM per tramitar una llicència pels dos dies.

  • Si estàs federat en un altre país, has de contactar directament amb la teva Federació i tramitar un permís especial per la carrera.

  • Pels equips que el divendres es classifiquin per la cursa final oferim un preu reduït de 80€ per equip.

  • L'entrada del divendres 19 de desembre és gratuïta. Mentre que l'entrada per a la cursa final del dissabte 10 de gener té un cost de 8€ (+ 2€ de despeses de gestió). El benefici del preu de les entrades serà donat a ajudar a la lluita contra el retinoblastoma infantil. Els menors de 5 anys no requereixen entrada.

  • No, no hi haurà venda d’entrades a la porta el mateix dia. Tothom ha de venir amb l’entrada comprada a través de la web i amb el seu QR corresponent. Les entrades són limitades així que recomanem comprar-les com abans millor.

  • No, només els equips amb pilots professionals mundialistes o pilots legends poden apuntar-se per la cursa del dissabte. Els altres equips han de classificar-se al campionat de la Rocco’s Cup, o quedar entre els 10 primers a la cursa classificatòria del divendres 19 de desembre.

  • Sí! Lloguem Kawasakis 140cc amb gasolina i assistència inclosa.

    S’ha de dipositar prèviament una fiança en efectiu de 300€.

  • Les motos que lloguem són resistents, però en cas d’accident s’utilitzarà la fiança dipositada per cobrir l’import de la reparació. En cas que aquests costs superin els 300€ de la fiança, se’t realitzarà una factura amb l’import restant.

  • Al ser en un circuit privat, no fa falta tenir carnet de moto.

  • No. No està permès accedir a l’esdeveniment amb menjar ni beguda de fora.
    L’organització disposa de servei propi de restauració i bar dins del recinte per garantir la qualitat, la seguretat i el correcte funcionament de l’esdeveniment.

  • L’edat mínima general és de 14 anys. En cas que un pilot sigui menor de 14 anys, haurà de contactar abans amb Rocco’s Ranch.

  • Sí, tindràs els pilots més a prop que mai! Sempre que sigui amb respecte i educació t’hi podràs apropar, parlar amb ells i fer-te fotos.